En liten tävling!



Jag är med i Buzzador.
Att vara en buzzador innebär att jag får hem lite olika produkter som jag får testa.
När jag har testat några dagar så har jag några prover att dela med mej till mina kompisar.
När det gått en stund så sammlar jag in lite info om vad alla tycker om produkten och sedan raportera jag det vidare till buzzador som i sín tur ha kontakt med företagen.

Nu har jag fått testa Jogolino från Nestle.
Det är en yoghurt utan tillsatt socker i den nya smaken persika banan.
Det är ett perfekt mellanmål och behöver inte stå kallt.
Nu tänkte jag lotta ut en förpackning här på min blogg.
Låter det intressant?
Det enda som behövs för att vara med i utlottningen är en komentar för en lott.
Vill du ha två lotter så länka min sida genom din blogg och lämna en komentar på de.
Tävlingen pågår till den 24/5-11
Vinnaren kommer kontaktas via mail (om du lämnat sådan) och här på sidan.

Lycka till!

Cupcak receptet här under är baserat på denna produkt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tänkte bara önska dig ett stort grattis på födelsedagen

2011-05-17 @ 21:07:22
Postat av: Anna/Frostrosor

Min son blir snart 10 månader så jag är gärna med och tävlar!

2011-05-17 @ 22:35:05
URL: http://frostrosor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0